ΜΙΑΟΥΥΥ!!!

ΜΙΑΟΥΥΥ!!!

Τρίτη 7 Αυγούστου 2007

Ότι σε βασανίζει και θες να το πεις...εδώ

Ναι, σωστά είσαι εδώ, θα αναρωτιέσαι...

Και ίσως απορήσεις και λιγάκι με τον εαυτό σου...

Ξέρω Ξέρω έτσι νιώθουν όλοι στην αρχή...

Στην αρχή δεν τους βολεύει ο καναπές, ίσως νιώθουν λιγάκι ψηλά...μπορεί να φταίει και το κλιματιστικό...

Καλά... μην κάνεις έτσι θα το κλείσω...θέλεις να ανοίξω τηλεόραση ή καλύτερα μουσικούλα;

Πάντα μ' άρεσε να περιποιούμαι τους φιλοξενούμενους μου... καφέ, χυμό, τσάι;ήταν οι συνήθεις ερωτήσεις μου... μέχρι που άρχισε το δούλεμα και έτσι περιορίστηκα στο...καφεδάκι, κάτι άλλο;

...Μήπως να ανοίγαμε λίγο παράθυρο;Ε, τι λες;
Τα λουλούδια που μου 'έφερες μου προκαλούν μία μικρή δυσφορία... χωρίς παρεξήγηση...αλλά είναι τόσο όμορφα όταν τα βλέπω...ίσως κάνω μία υποχώρηση...

Αλλά τόση ώρα μιλάω μιλάω εσύ δεν έχεις πει τίποτα...τα μάτια σου είναι λίγο θλιμμένα ή μου φαίνεται...

Αλήθεια τι έχεις... σε βασανίζει κάτι;

Πες μου ότι και αν είναι αυτό

Εγώ σ'ακούω....

Δεν υπάρχουν σχόλια: