ΜΙΑΟΥΥΥ!!!

ΜΙΑΟΥΥΥ!!!

Τετάρτη 19 Σεπτεμβρίου 2012

ΕΠΕΣΤΡΕΨΑ!!

Επέστρεψα...

Ύστερα από πάρα πολύ καιρό και μετά από τόσους μήνες και χρόνια τελικά επέστρεψα πάλι στο ίδιο μου μπλογκ αυτό που κάποια στιγμή είχα αγαπήσει και ήταν η συντροφιά μου τις νύχτες, τα απογεύματα, τα πρωινά μου...

Δεν θέλω να σας κουράσω με αμπελοφιλοσοφίες!

Θέλω να υποσχεθώ πως θα τα λέμε από εδώ και πέρα μεταξύ μας...
πως θα είμαι πιο συνεπής στις αναρτήσεις μου...
Και τέλος πως χαίρομαι πάρα πολύ που και πάλι επέστρεψε η όρεξη μου για γράψιμο!!!

Σας φιλώ καλή μου αρχή και πάλι!!!

1 σχόλιο:

dimitris είπε...

Καλώς την πάλι πίσω!

Μου είχαν κάνει πολύ καλή παρέα οι αναρτήσεις σου το 2007 που ήμουν εξωτερικό, και σήμερα με την ευκαιρία δημιουργίας ενός καινούριου μου blog, είπα να μπω να δω αν υπάρχει κάποιο νέο. Και να σαι πάλι! Ελπίζω να επάνέλθεις ξανά το 2015 με όλες τις ιστορίες που μεσολάβησαν :)