ΜΙΑΟΥΥΥ!!!

ΜΙΑΟΥΥΥ!!!

Πέμπτη 9 Αυγούστου 2007

ΟΤΙ ΠΙΟ ΓΕΛΟΙΟ ΕΧΕΙ ΣΥΜΒΕΙ ΣΤΗ ΖΩΗ ΣΑΣ!

Όλοι λίγο πολύ έχουμε βρεθεί σε τραγελαφικές καταστάσεις με πρωταγωνιστή ποιον άλλο?τον ίδιο μας τον εαυτό!

Τις περισσότερες φορές από τα νεύρα μας έχουμε καταραστεί την άδικη μοίρα... που όλα συμβαίνουν σε μας,όπως το γοβάκι που έσπασε την πιο ακατάλληλη στιγμή, το καλτσόν που σκίστηκε και κανένας δεν φιλοτιμήθηκε να μας το πει, τα νεύρα μας που γίνανε κουρέλι στημένες στο ραντεβού μας ενώ τελικά ήταν άλλη ώρα....και τόσα πολλά...

...Που θα θελα να τα μοιραστούμε μαζί...

Αρχίζω λοιπόν πρώτη, έτσι για να σπάσει ο πάγος...


Σε περίοδο ζευγαρώματος...για τα σκυλάκια εννοώ...ξέρετε τι γίνεται κάτω από το σπίτι μιας θηλυκιάς σκυλίτσας?Δεν ξέρετε?Θα σας πω εγώ λοιπόν που έχω και προσωπική εμπειρία...

Ένα ανοιξιάτικο πρωινό και με όχι και τόσο ανεβασμένη διάθεση ...έβγαλα την σκυλίτσα μου βόλτα...καθημερινή ρουτινιάρικη κατάσταση...στην είσοδο μας περίμενε ένα χαριτωμένο και μαλλιαρό ζωάκι...δεν καθορίζω το είδος και έχω τους λόγους μου γι' αυτό...
Δεν προφταίνω να ανοίξω την καγκελόπορτα και αυτό το χαριτωμένο πλην μανιασμένο σκυλάκι ορμάει με μανία στο πόδι μου....και αφήνεται σε τρελούς ρυθμούς πίσω μπρος και τι σου κάνω παιδί μου... στο μυαλό του δεν ήμουν...αλλά και ο κάθε λογικός άνθρωπος που περνούσε και μας έβλεπε είμαι σίγουρη ότι θα είχε σχηματίσει την ίδια εντύπωση!

...Βέβαια θα αναρωτιέστε τι "στάση" θα κράτησα μπροστά στον βιαστή μου...γιατί μην γελάτε εγώ σαν βιασμό τον θυμάμαι...ούτε το κούτσουρο που είχα την τύχη να βρω μπροστά μου...ούτε πέτρες και οτιδήποτε σε αιχμηρό αντικείμενο...μπορούσε να σταματήσει την άσβεστη δίψα του για sex ..με το ποδαράκι μου...

Να μην σας τα πολυλέω, ο επισκέπτης της εισόδου μου με περίμενε καρτερικά νυχθημερόν σαν άγρυπνος φρουρός...παρακαλώντας με και κλαψουρίζοντας...για σεξ!

Φυσικά και δεν τολμούσα να ξεμυτίσω όλο το Σαββατοκύριακο, και έτσι παρέμεινα δέσμια του διαμερίσματος μου με μοναδική μου έννοια να βρει ο σκύλος το άλλο του μισό σε κάποιο άλλο του είδους του με μεγαλύτερη κατανόηση για τις ανάγκες του απ' ότι έδειξα εγώ ....

Πάντως ομολογώ πως πρώτη φορά αρσενικό κοιμήθηκε στο πεζοδρόμιο για πάρτη μου και σε κάθε μου εμφάνιση έλιωνε με μαύρο δάκρυ...

Να σαι καλα βρε σκύλε εκεί που είσαι...και ελπίζω να μην ξανασυναντηθούμε...

Άντε περιμένω τις δικές σας τραγελαφικές εμπειρίες...

Δεν υπάρχουν σχόλια: