ΜΙΑΟΥΥΥ!!!

ΜΙΑΟΥΥΥ!!!

Τρίτη 4 Σεπτεμβρίου 2007

ΕΚΛΟΓΕΣ - ΚΟΥΚΛΙΤΣΑ ΓΡΑΨΑΤΕ Χ

Λίγο το προεκλογικό κλίμα, λίγο αυτές οι εκπομπές που μας βομβαρδίζουν καθημερινά με υποψήφιους βουλευτές, λίγο το αεράκι που άρχισε να φυσάει...μου έφερε και πάλι την έμπνευση που είχα αποχωρηστεί το τελευταίο καιρό...λόγω των πυρκαγιών φυσικά...

Ήταν ακριβώς πριν 6 χρόνια...χμμμ ίσως να ΄ταν και 7 όρκο βέβαια δεν παίρνω, πάντως κάτι μέρες σαν και αυτές ήταν προεκλογικές προεκλογικές...

Ήταν η πρώτη φορά που θα ψήφιζα...και η χαρά μου που επιτέλους θα γινόμουν και επίσημα ενήλικας, ήταν απερίγραπτη!Είχα την δύναμη στα χέρια μου ...θεωρούσα... μπορούσα να αλλάξω το πολιτικό σκηνικό ...ονειροπολούσα...μέχρι που ήρθε η ώρα της κάλπης...ο παππούς μου ΄δωσε κάτι έτοιμα ψηφοδέλτια και μου είπε ορθά κοφτά:θα ψηφίσουμε τον τάδε είναι συγγενής...

Έτσι, μην έχοντας και πολλές επιλογές, από τη μία να μην χαλάσω το χατίρι του παππού, από την άλλη οι όλο άγνωστες (για μένα )αλλά πάντα χαμογελαστές φάτσες των πολιτικών, με οδήγησαν στην εύκολη λύση...στο ψηφοδέλτιο του παππού...

Βέβαια, πρέπει να ομολογήσω πως είχα ένα απερίγραπτο άγχος...χωρίς αιτία θα έλεγε κανείς...έτσι φρόντισε να με καθησυχάσει η μεγαλύτερη αδερφούλα μου περιγράφοντάς με περισσή λεπτομέρεια όλη την διαδικασία που προειγείται πριν πέσει το μαγικό χαρτάκι στην κάλπη...

Σίγουρη για τον εαυτό μου και έχοντας αποβάλει κάθε είδους κόμπλεξ από πάνω μου...περίμενα υπομονετικά στην σειρά μου με σκοπό να ακολουθήσω κατά γράμμα τις οδηγίες της αδερφής...

Όλα εντάξει λοιπον, με τον αέρα της έμπειρης και μην έχοντας να βάλω και κανένα σταυρό αφού ήταν ήδη έτοιμο το ψηφοδέλτιο μου...βγαίνω από το ειδικό παραβάν και τσουπ....στην κάλπη το μαγικό χαρτάκι!

Ουφ! τέλειωσε και αυτό...είπα από μέσα μου...μέχρι βέβαια που ένιωσα ένα άγγιγμα πίσω μου...ήταν η αδερφή μου και κρατούσε κατα ένα περίεργο τρόπο δύο τσάντες...

Φυσικά και η δεύτερη τσάντα δεν ήταν για τα απολύτως απαραίτητα της αδερφής μου...αλλά η δικιά μου που πάνω στην σαστιμάρα και τα αγχη που τρώω πολλές φορές την ξέχασα μέσα στο παραβάν που ψηφίζαμε...

Ευτυχώς που για την κάλπη υπάρχει και κάποιος υπεύθυνος εκεί, γιατί αν δεν υπήρχε είμαι σίγουρη ότι θα έριχνα το ψηφοδέλτιο.....στα σκουπίδια!
χιχιχιιχιχιχχι

Δεν υπάρχουν σχόλια: