ΜΙΑΟΥΥΥ!!!

ΜΙΑΟΥΥΥ!!!

Παρασκευή 13 Ιουνίου 2008

Η ΟΡΚΩΜΟΣΙΑ ΜΕΡΟΣ 2


Η διαδρομή μέχρι την αίθουσα τελετής ήταν οικτρή...εκτός από το ψωφόκρυο αλλά και τον φυσιολογικό καιρό για την εποχή του, έπρεπε να τακτοποιήσω και κάποια γραφειοκρατικά...

Τα μαλλιά μου πλέον λειτουργούσαν ως πινέλο στο προσωπάκι μου, αφού ο δυνατός αέρας τα πήγαινε πέρα δώθε και μετέφερε όλο το αστραλιζέ κραγιόν μου σε κάθε πιθαμή του...

Χαρούμενη όμως που επιτέλους θα τελείωνε και αυτό το βάσανο...όρθωσα το ανάστημα μου και έτρεχα πάνω κάτω σαν την παλαβή για να βάλω τις αναθεματισμένες υπογραφές…



Επιτέλους βρισκόμασταν έξω από την αίθουσα τελετής...επιτέλους θα χουχούλιαζα σε κάποια γωνιά της αίθουσας και θα ζέσταινα το παγωμένα μου κορμάκι...αλλά προς έκπληξη μου...έφαγα πόρτα! Κάτι κυρίες που το έσκασαν από κάποια εκκλησία πρωϊνιάτικα είχαν λέει έκθεση εικόνων και εκκλησιαστικών ειδών!

Στην ορκωμοσία κυρά μου βρήκες να εκθέσεις την πίστη σου? Όλα τα παλαβά εκείνη την μέρα τα βρήκα μπροστά μου...

Αφού πήρα και αυτό το πικρό φαρμάκι, κάθισα σε μία ξεχασμένη καρέκλα και περίμενα υπομονετικά...Τότε ένας φωτογράφος με πλησίασε..."να σας βγάλουμε μία φωτογραφία" με ρώτησε διακριτικά..."να βγάλουμε" του απάντησα και ‘γω…

Μία φωτογραφία μου είπε δέκα ήταν ο απολογισμός! για την ακρίβεια...μία μπροστά από το χριστουγεννιάτικο δεντράκι, άλλη μία μπροστά από το κυλικείο, ακόμη μία με τον ψεύτικο Αϊ Βασίλη! Ευχετήρια κάρτα είχα καταντήσει η δόλια!

Με αυτά και με κείνα πέρασε η ώρα και μπήκαμε και στην αίθουσα...ευτυχώς εκεί τα πράγματα ήταν εύκολα...Κανένα στραβό δεν μου συνέβη...Εκτός από εκείνο, που έδειχνα το νέο μου απόκτημα – δαχτυλίδι ως απάντηση στην ανάποδη παλάμη της αδερφής μου…. Ασχέτως δηλαδή αν εκείνη εννοούσε να γυρίσω αμφαστ ώστε να με απαθανατίσει…


Βέβαια το καλύτερο σας το φυλάω για το τέλος.....Πολύ αργότερα έμαθα πως την παράσταση δεν την κλέψαμε εμείς…δηλαδή οι απόφοιτοι…αλλά κάποια ύπουλη και αδέσποτη κλανιά ανάμεσα στο πλήθος!

Το χειροκρότημα αυτή τη φορά ανήκει στο κοινό!!! Κλαπ Κλαπ

7 σχόλια:

mixanick είπε...

τελικα δικαιωνομαι...εφαγες πορτα!! ναιιιιι!!!

παντως υπαρχει ενα "pattern" σε μερικα blogs...βοθροι, κλανιες (ακομα και στην κεντρικη φωτο του blog), λεκανες, ώρες ατελειωτες στην τουαλετα, εμετους, video με...ξερεις εσυ..

nice..nice :P:P:P:P
LOL

kouklitsa είπε...

Πως με πιάνεις έτσι ρε παιδί μου...:P

Πάντως αν δεν αναφέραμε ορισμένα πράγματα...ούτε θα υπήρχαν τα συγκεκριμένα κείμενα...είδες βρε! Με εμπνέεις!

mixanick είπε...

τωρα πως να το πω χωρις να παρεξηγηθω...ειμαι αυτο που λενε ο......μουσος σου;;;
hahhahahahahhahaha

kouklitsa είπε...

χαχαχχα Όχι ο Μούτσος μου...πλύνε γρήγορα το μπλογκ...Τώρα!ακόμη κάθεσαι???

mixanick είπε...

ahhahahahhaa...didnt see that coming...

Ανώνυμος είπε...

iklania prepei na tan apo mia aionovia giagia pou kathotan dipla mou..pantos ekane perifora se oli tin aithousa!!

kouklitsa είπε...

Ανώνυμε ήσουν και συ στην αίθουσα???

Famous η γιαγια λεμε!famous...