ΜΙΑΟΥΥΥ!!!

ΜΙΑΟΥΥΥ!!!

Πέμπτη 12 Ιουνίου 2008

ΛΙΓΟ ΠΡΙΝ ΤΗΝ ΟΡΚΩΜΟΣΙΑ...

Η ημέρα της ορκωμοσίας είχε φτάσει...από καιρό είχα φροντίσει να είμαι έτοιμη για όλα...μαλλί κομμωτηρίου...έξτρα καλτσόν σε περίπτωση στιγμιαίου λάθους....βρακί που να μην κάνει χώρισμα...μάσκες προσώπου για να δείχνω λαμπερή και φρέσκια...και προπαντός κρέμες σώματος και αρώματα λουλουδιών για να φρεσκομυρίζω...

Όσο δεν είχα αγχωθεί όλες τις χρονιές μαζί, τόσο είχα αγχωθεί εκείνη την μέρα...

Σηκώθηκα χαράματα...δύο ώρες νωρίτερα και αφού είχα ετοιμαστεί και με το παραπάνω...περίμενα υπομονετικά...

Ξαφνικά και εκεί που είχα χαλαρώσει με τις χαζομάρες του Αυτιά...χτυπάει το κουδούνι....
"Ποιος είναι;" ρωτάω από μέσα...
"Ο υδραυλικός" απαντάει....
Ήρθα λέει "να αλλάξω την λεκάνη της τουαλέτας...."
Τόσες μέρες ο αθεόφοβος και εκείνη τη μέρα διάλεξε να 'ρθει...Χωρίς προειδοποίηση κλασσικά!Άλλη μέρα συμφωνούσαμε ...άλλη ερχόταν...

Το άγχος άρχισε να με τρώει...γκαντέμιαζα την τύχη μου...Με Ερμή ανάδρομο βρήκες και συ να ορκιστείς;;; έλεγα και ξαναέλεγα από μέσα μου...

Εν τέλη, έφυγα και τον άφησα με την γιαγιά...Φυσικά και δεν διόρθωσε την ζημιά...και φυσικά το σπίτι βρομούσε σαν βόθρος τουλάχιστον για ακόμη ένα μήνα....

Καλημέρα σας!

19 σχόλια:

mixanick είπε...

μηπως αυτο με την λεκανη και τον βοθρο σου ηρθε να το γραψεις απο την χθεσινη μας "κουβεντα"? lol?

NEMESIS είπε...

Ο κόσμος ορκίζεται Νικολάκη!Εγώ τι κάνω???? υ.γ. κουκλίτσα έχω ρίξει πολύ γέλιο με τα άρθρρα σου!!!!

kouklitsa είπε...

Νίκο: Καλέ ναι βρήκα την χαμένη μου εμπνευση!λολ

NEMESIS: Καλωσήρθες στο μπλογκ μου!!!!Μην αγχώνεσαι κάποια μέρα θα ξυπνήσεις θα πας στην ορκωμοσία και την επομένη θα αναρωτιέσαι...τι κάνω, που βρίσκομαι, γιατί υπάρχω...

Υ.Γ. Να σαι καλα!μου δίνεις απίστευτη χαρά και κίνητρο να συνεχίσω να γράφω...

NEMESIS είπε...

Aχ αργεί ακόμα αυτή η μέρα...Αλλά ας έρθει και ας μην ξέρω τι να κάνω...Μόνο να πάρω το πτυχίο!!!!Καλως σας βρήκα λοιπόν!

kouklitsa είπε...

NEMESIS: Ακομη δεν μπήκα στο μπλογκ σου...η γαϊδουρα...τώρα μπαίνω...θα σε γνωρίσω και σένα που θα πάει...

mixanick είπε...

nemesis προσοχη μονο πως εκφραζεσαι σε αυτο το blog...μπορει να καταληξεις απο ανεπιθυμητος μεχρι και banned απο το ιδιο σου το blog..the eye is watching

NEMESIS είπε...

O big brother???Na prosexoyme diladi tin kouklitsa...telika kanenas den diabazei apoti katalaba...

mixanick είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
mixanick είπε...

εγω παντως δν αστειευομαι..υπαρχουν και αποδεικτικα στοιχεια..ιδου:

http://img221.imageshack.us/my.php?image=65894672lq0.jpg

kouklitsa είπε...

xaxaxa wx εχω περικυκλωθει από αρσενικά...αντε να τα βγάλω τωρα πέρα μαζί τους...

"telika kanenas den diabazei apoti katalaba..."

τι εννοεις?

NEMESIS είπε...

Dino kai go ayrio :) kai den mpoto na diabaso me tipota!

kouklitsa είπε...

Νίκο σου δωσα και μια 2 ευκαιρία σήμερα αλλά από οτι βλέπω φιρι φιρί το πας να σε αποκλείσω...χαχαχχ

kouklitsa είπε...

Εγω πάντως παιδιά σας καταλαβαίνω απόλυτα...σας συμπαραστέκομαι...και σας επισημαίνω...πως είμαι η μοναδική πτυχιούχος αναμεσά σας...χαχχαχχααχχααχ

NEMESIS είπε...

Δεν ξέρω και πως είναι και το εμοτικον που κλαίει!Σύντομα θα μαστε και μεις!!!Τι τελιωσες kouklitsa?

kouklitsa είπε...

βιβλιοθηκονομία...και δεν θέλω σχόλια...είπαμε αυτό το μπλογκ είναι περίεργο...χαχα

NEMESIS είπε...

What is this???

kouklitsa είπε...

ΑΑΑΑ και συ ίδιος με τον Νίκο...Στο Τει το σπουδάζεις...σε βιβλιοθήκες δουλεύεις...και μην ρωτήσεις..."και για να βάζετε τα βιβλία στα ράφια πρέπει να το σπουδάστε..."

Ξέρεις εσυ....

NEMESIS είπε...

Xxaxaxaxa!oxi re sy!Apla gia na katalabo!

Alla afoy to anafereis...Gia na bazeis diladi biblia sta rafia prepei na spoydaseis? :P:P:P:P:P

Plaka kano fisika

kouklitsa είπε...

γκρρρρρρρρ!!!