ΜΙΑΟΥΥΥ!!!

ΜΙΑΟΥΥΥ!!!

Τετάρτη 11 Ιουνίου 2008

ΝΥΧΤΟΠΕΡΠΑΤΗΜΑΤΑ!

Γεια σας!!!

Αυτή τη φορά κατά περίεργο τρόπο γράφω μέρα, ακούω αγαπημένα τραγούδια και θυμάμαι ιστορίες από τα παλιά…


Γυρίζω και πάλι στα παιδικά μου χρόνια λοιπόν, τότε που σαν μικρό κουτάβι τα βράδια φοβόμουν και γύρευα στο σκοτάδι την μητρική αγκαλιά...

Kάθε βράδυ, στα τυφλά και χωρίς να σκοντάφτω πουθενά... πήγαινα στο κρεβάτι των γονιών μου εκεί δίπλα στην μαμά...

Το θέμα είναι πως το 'χα παρακάνει με το αγαπημένο μου σπορ...και οι γονείς μου σιγά- σιγά ήθελαν να μου το κόψουν, Εμ είχα γίνει και ολόκληρη γαϊδούρα….


Κάποια στιγμή λοιπόν, έτσι μισοκοιμισμένη όπως ήμουν...και μπλέκοντας το όνειρο με την πραγματικότητα...βρέθηκα να κοιμάμαι στην ντουλάπα ανάμεσα στα παλτό και τις γούνες…φυσικά και οι γονείς μου με ανακάλυψαν το πρωί…και ‘γω δεν είχα αντιληφθεί τίποτα όλο την νύχτα …

Κάποια άλλη στιγμή πάλι …θυμάμαι να πέφτω από το κρεβάτι σαν το καρπούζι στην προσπάθεια μου να χωρέσω εκεί στην ακρούλα που περίσσευε για το μικρό κουτάβι…

Αλλά δεν θα ξεχάσω και την φορά που ξύπνησα πολύ νωρίτερα από κείνους και άρχισα να τραγουδάω δυνατά (γιατί ήθελα να γίνω τραγουδίστρια…άσχετα που δεν έγινα τίποτα) το αγαπημένο μου και hit για την εποχή του, τραγούδι…


Βέβαια ύστερα από το τελευταίο…επιλήφθηκε του προβλήματος ο παππούς μου…Μία μεγάλη αρκούδα μου είπε, περνάει τις νύχτες από τον διάδρομο…το δρόμο δηλαδή που οδηγούσε στο δωμάτιο των γονιών μου…



Το σίγουρο είναι πως δεν είδα ποτέ μου εκείνη την αρκούδα…πόσο μάλλον οι γονείς μου εμένα δίπλα στο κρεβάτι τους…

12 σχόλια:

mixanick είπε...

εγω την ειδα την αρκουδα, ο παππους λεει αληθεια..!:P

καλα μεχρι ποσο πηγαινες στο δωματιο των γονιων σου?!? οχι και τπτ αλλο δλδ αλλα θα τους διεκοπτες απο τπτ σημαντικο ;)

ασχετο αλλα εγω οταν ημουν πολυ μικρος εβγαζα οτι υπηρχε στα ντουλαπια της κουζινας και χονομουν μεσα και καθομουν

kouklitsa είπε...

Σίγουρα πήγαινα μέχρι και δευτέρα δημοτικού..έτσι θυμαμαι τουλαχιστον!

χαχαχα καλά εχεις πολλα κοινα με την αδερφή μου...εκείνη έβγαζε τα πάντα με την διαφορά πως έχυνε κάτω και το περιεχόμενο...τώρα αν κρυβόταν και στο ντουλάπι...θα σε γελάσω

Υ.Γ. Το ξέρω πως θα πονέσεις μ' αυτό που θα σου πώ αλλά......ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΡΚΟΥΔΑ!ΧΑΧΑΧΧΑ

mixanick είπε...

παντως πρεπει να ειμαστε παιδια με ψυχολογικα...αρκουδες σε σπιτια (σ.σ υπαρχει η αρκουδα!)..ντουλαπια..ντουλαπες..τραγουδια στα αγρια χαραματα..hahhahahahahahah

ασχετο αλλα μηπως βλεπεις καθολου family guy?

kouklitsa είπε...

Τι είναι καλέ αυτό; πρωτη φορα τ' ακούω!

mixanick είπε...

simpsons φαση...απο την αρκουδα που λεγαμε μου θυμισε λιγο ενα σκηνικο απο εκει...αλλα δεν βλεπεις..

kouklitsa είπε...

ok....

mixanick είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
mixanick είπε...

η λογοκρισια σε ολο της το μεγαλειο..εχω φαει τρελη πορτα σε αυτο το blog για αλλη μια φορα :P:P hahhahahaa

http://img221.imageshack.us/my.php?image=65894672lq0.jpg

kouklitsa είπε...

Δηλώνω πως το Blog μου διώχνει το κοινό μου...εγώ δεν φέρω καμία ευθύνη για την πορτα που έχει φάει ο Νίκος...Μαλλον σε καταλαβε και εκεινο...χιχιιχιιχ

kouklitsa είπε...

11 Ιούνιος 2008 10:27 μμ
mixanick είπε...
Αυτή η ανάρτηση αφαιρέθηκε από το συγγραφέα.

ΒΑΣΙΚΆ ΕΓΩ ΔΕΝ ΔΙΕΓΡΑΨΑ ΤΟ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΣΧΟΛΙΟ...ΤΙ ΠΑΙΖΕΙ ΜΕ ΤΟ ΜΠΛΟΓΚ ΜΟΥ???

mixanick είπε...

εγω το εσβησα..αμεσως "τι γινεται με το blog μου.." γκρινιαρα :P:P

kouklitsa είπε...

Επίσης δηλώνω πως έχω πολύ αναποφάσιστο κοινο....:P