ΜΙΑΟΥΥΥ!!!

ΜΙΑΟΥΥΥ!!!

Πέμπτη 5 Ιουνίου 2008

ΕΓΩ ΚΑΙ Ο ΦΥΛΑΚΑΣ...ΤΟ ΜΕΓΑΛΟ ΜΥΣΤΙΚΟ!

Γεια σας! Πάλι εδώ και απόψε....

Όπως παρατηρώ και απ' το ρολόι του υπολογιστή μου η ώρα είναι περασμένη και ‘γω ακόμη ξύπνια...

Γενικά, θυμάμαι τον εαυτό μου από πάρα πολύ μικρή να πηγαίνω στο κρεβάτι σχεδόν πάντα αργοπορημένα και αφού είχε ήδη κοιμηθεί η μεγαλύτερη αδερφή μου...

Να όμως που κάποια στιγμή σε καλοκαιρινές μας διακοπές η κούραση ήταν τόσο μεγάλη...ή καλύτερα τα ποτά που είχαμε κατεβάσει ήταν τόσα πολλά....που ούτε θυμάμαι για το πότε βυθίστηκα από της έντεκα το βράδυ...

Στις καλοκαιρινές μου διακοπές, αγαπημένη συνήθεια είναι να ετοιμάζω ένα λουκούλιο πρωινό και να το απολαμβάνω στο μπαλκόνι....

Έτσι και τότε χορτασμένη από τον βαθύ και ασυνήθιστο, για τα δικά μου δεδομένα, ύπνο σηκώθηκα με έντονη την γεύση του τοστ και του φραπέ στο στόμα ....

Το ετοίμασα σχολαστικά....και με μεγάλη ευχαρίστηση...


Τα πατζούρια με περίμεναν υπομονετικά να τα ανοίξω....

Ο εκκωφαντικός ήχος τους όμως αλλά και η θέα που αντίκρισα ήταν αυτά που με ξύπνησαν στην πραγματικότητα....καθώς προς μεγάλη μου έκπληξη συνειδητοποίησα πως αντί του λαμπερού ήλιου και της καταγάλανης θάλασσας....με περίμεναν τα μαύρα σκοτάδια...και ένα ολόγιομο φεγγάρι!!

Τέλος, θέλω να ευχαριστήσω νοερά τον φύλακα της απέναντι καφετερίας για την βουβή του συμπαράσταση...

Και επίσης, έχω να δηλώσω πως οι κρεμασμένες πετσέτες θαλάσσης κάνουν πολύ καλή κρυψώνα...


Καληνύχτα σας!

27 σχόλια:

mixanick είπε...

γεια σου κουκλιτσα :D

kouklitsa είπε...

Γεια σου mixanick!!!

welcome to my blog!!!!!!!!

mixanick είπε...

ωραιο θα ηταν το λουκουλιο πρωινο το βραδυ...:P:P
p.s απο ποιον κρυβοσουν; τις εβαλες ολες επανω σου;;: :D

mixanick είπε...

α και κατι αλλο...το πατησα, περιμενα υπομονετικα αλλα δεν βγηκε καμια χοντρη :( :(
:P:P lol

kouklitsa είπε...

ΧΑΧΑΧΧΑΧΑΧ ΕΧΕΙΣ ΧΙΟΥΜΟΡ!

καλωσήρθες στο club!!

...το πρωϊνό με τ' άστρα ήτανε λουκούμι..

Από την ντροπή μου, κρυβόμουν ακόμη και από τον ίσκιο μου...εξάλλου πόσο περίργο είναι να τρως πρωϊνο με φραπέ στης 4 τα χαράματα...ενω άλλοι γυρνούν από διασκέδαση!!

Οι πετσέτες ευτυχώς ήταν κρεμασμένες στα κάγκελα...έκοβαν και την πολύ θέα με πιάνεις;

Υ.Γ. ...είχε πάει τουαλέτα (η χοντρή)LOL

mixanick είπε...

πρεπει να ειχες ξενυχτισει τρελα το προηγουμενο βραδυ για να αλλαξες την εννοια του 24ωρου...
αληθεια που ησουν;

kouklitsa είπε...

ΧΑΛΚΙΔΙΚΗ!!

Οχι ρε συ δεν ξενύχτησα τρελά απλά πρώτη φορά κοιμήθηκα τόσο νωρίς...οπότε συμπλήρωσα τις ώρες ύπνου πολύ νωρίτερα!

mixanick είπε...

Κλασικα ολοι εκει ειμαστε..1o ποδι να υποθεσω...;
παντως πολλες φορες ειναι τερμα εκνευριστικο να ξυπνας πολυ πρωι οταν εισαι διακοπες κ να πεθαινεις της πεινας αλλα να μην υπαρχει τπτ τριγυρω...ειμαι παθων πολλες φορες :P

Ανώνυμος είπε...

xaxa..teleio mono esu mporeis n t knc auto!

kouklitsa είπε...

Φέτος θα πας διακοπές;και αν ναι έχεις σκεφτεί που;

Εγώ έλεγα Ιόνιο αλλά η ομάδα Βαν είπε πως θα κάνει σεισμό τον επόμενο μήνα και σκιάχτηκα...εσύ τι θα ' κανες θα πήγαινές;

kouklitsa είπε...

Ευχαριστώ Ανώνυμε!

Κάτι θα ξέρεις εσύ για να το λες...!!

mixanick είπε...

θα παω χαλκιδικη παλι..φυσικα και θα πηγαινα Ιονιο..δε πα να λεει η ΒΑΝ..ποση ωρες τη μερα θα καθεσαι μεσα σε σπιτι;συνεχεια εξω θα εισαι..κ τα περισσοτερα σπιτια στα νησια ειναι το πολυ 2οροφα..so no worriezzz. μη μασας :P

kouklitsa είπε...

Ακούγεται αστείο...αλλά για σκέψου κάπως έτσι ξεκίνησε και το τσουνάμι...με ένα σεισμό!Τεσπα μάλλον για αιγαίο το κόβω φέτος,...

Αχ αν πας χαλκιδική ωραία ειναι στο Σάνη μετά την ποτιδαια νομίζω...χαμός σου λέω!!

mixanick είπε...

ναι καλα ειναι..εχουμε βαση το πευκοχωρι και γυρναμε..περσι γυρνουσαμε aqua mare στη φουρκα κ στο μολο..μπορει να σε πετυχω αν πας φετος ;)

παντως ειναι λιγο εκνευριστικο να γραφεις καθε φορα τον κωδικο για να γραψεις ενα απλο comment.πρεπει να το βγαλει η google :P

kouklitsa είπε...

Αλήθεια κάθε φορά βαζεις τον κωδικό σου;;;

Γράψου από την αρχή στο μπλογκ σου ξέρεις sign up και μετά σε όποιο μπλογκ μπαίνεις δεν θα χρειάζεται να ξαναδίνεις κωδικους...αν υπάρχει πρόβλημα πες μου να αλλαξω τις ρυθμίσεις....

mixanick είπε...

signed in ειμαι...οταν λεω κωδικο εννοω αυτα τα περιεργα γραμματα που εχει εδω με την μυστηρια γραμματοσειρα...κατι σαν verify..

mixanick είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.
kouklitsa είπε...

Νομίζω Νικο το διόρθωσα και σορρυ για την ταλαιπωρία!!

Ιωαννα

mixanick είπε...

ωραιο ονομα!

ποιο σορρυ και ποια ταλαιπωρια....η σατανικη google φταιει

φυσαει αυτο το ποστ 19 σχολια and counting:P

kouklitsa είπε...

Ναι έχουμε σπάσει τα Κοντέρ!!!

Τέτοια χαρά το μπλογκ μου δεν έχει ξαναματαδεί!

mixanick είπε...

κατεγγελω λογοκρισια σε αυτο το blog! διαγραφηκε ενα σχολιο μου
hahahhaaaahahahhaha :D :D

ατιμη admin :P

kouklitsa είπε...

Ηθελα να το κάνω με ποιο διακριτικό τρόπο...αλλά δεν μπορω να καταπνίξω τον φασιστικό μου χαρακτήρα!!!

χαχαχχαχααχχααχχαχ

mixanick είπε...

"Ηθελα να το κάνω με ποιο διακριτικό τρόπο" δήλωσε η σκληρή admin, ομως δεν επεισε κανεναν!
χχαχαχαχαχαχαχα

ναι, επιτελους φανέρωσες τις πραγματικές σου διαθέσεις..διπρόσωπη..:P :P

kouklitsa είπε...

Εδω δεν βλέπεις από την μία του το παίζω φίλος και από την άλλη ...τον κλάνω...χαχαχχαχ (βλ. κεντρική φωτογραφία με γατακια)

mixanick είπε...

σατανικο χαμογελο εχει..ξεχωριζουν λιγο και τα δοντια του :P
το αλλο απο πισω κανει πως διαβαζει κατι για να αποφυγει την αμηχανια;; LoL

kouklitsa είπε...

Όχι το άλλο έχει ψιλομαστουρώσει...δεν προφταίνει μάλλον να βγει στο παράθυρο!

mixanick είπε...

ela sto box