ΜΙΑΟΥΥΥ!!!

ΜΙΑΟΥΥΥ!!!

Τετάρτη 18 Ιουνίου 2008

Ο ΜΕΓΑΛΟΣ...ΓΥΡΙΣΜΟΣ

Έχοντας περάσει λοιπόν, ένα τρελό καλοκαίρι με διάφορες κρεπάλες, γουρουνιές σε ταβέρνες, και ξενύχτια μέχρι το πρωί...ήρθε και η μεγάλη ώρα του γυρισμού...

Πακέταρα λοιπόν άπλυτα και νοτισμένα από την θάλασσα ακόμη ρούχα, στο μέρος εκείνο που λέμε βαλίτσες... αλλά που δεν προσφέρουν τίποτε άλλο από αποθήκευση αναμνήσεων κ χαμένων στην αμμουδιά σκέψεων....

Πήρα και τα εισιτήρια στο χέρι και γύρισα πλάτη σε 'κείνο που ονόμαζα τον τελευταίο καιρό ανεμελιά και ξεγνοιασιά...

Με κατεύθυνση λοιπόν, το λιμάνι του Πειραιά καθίσαμε στο κατάστρωμα και περιμέναμε να τελειώσει το γεμάτο φουρτούνα ταξίδι...

Επιτέλους φτάσαμε και η Αθήνα ήταν στα πόδια μας...

Θεωρώντας πως ο σταθμός Λαρίσης βρίσκεται στην Λάρισα, αρνήθηκα πεισματικά να πάρω ταξί…αλλά οι υπόλοιποι της παρέας με έπεισαν τελικά με τα εκκωφαντικά τους γέλια...

Εκεί συνειδητοποιήσαμε πως το μοναδικό τρένο για Θεσσαλονίκη ήταν το «απλό»...οκτώ ώρες μας ενημέρωσε ο υπάλληλος ...

Περιττό να πω το τι είδα κατά την διάρκεια της τετράωρης αναμονής μου στο σταθμό...λες και μεγάλωσα σε κάποιο απόμερο χωριό της Ελλάδας...και όλα μου φαίνονταν ξένα...
Η δυστυχία σε όλο της το μεγαλείο...

Μαζεύτηκα για ακόμη μία φορά στην καρέκλα μου και περίμενα υπομονετικά...

Μόλις επιβιβαστήκαμε στο τρένο, ευχόμουν οι θέσεις μας να μην ήταν αυτές που αναγραφόντουσαν...καθώς βρίσκονταν αντικριστά με κάποιες άλλες…


Καθόλη την διάρκεια του ταξιδιού...οι συνεπιβάτες μου όχι μόνο δεν έβαλαν γλώσσα μέσα...αλλά λες και είχαν ξεσηκώσει όλο το ψυγείο τους και είπαν να το καταναλώσουν στο τρένο...για την ακρίβεια μία γιαγιά τσιγγάνα είχε γεμίσει την γωνιά της αλλά και τον διάδρομο με τυριά και σπόρια ντομάτας...

Φρίκη; αηδία; όπως θέλετε πείτε το...εγώ πάντως παρακαλούσα ο εφιάλτης που ζούσα να βρισκόταν μόνο στην σφαίρα της φαντασίας μου...δυστυχώς όμως οι έντονες φωνές και τα γέλια με ξυπνούσαν και πάλι στην πραγματικότητα....

Το καλύτερο δε, ήταν όταν πήγα τουαλέτα...μια παρέα καπνιστών που σύχναζε έξω από το "μέρος"...όλοι καθισμένοι κατά γης... με περιεργάζονταν με ύποπτα βλέμματα...φυσικά και την έκανα με ελαφρά, αν αναρωτιέστε....

Απογοητευμένη με τις συνθήκες που επικρατούσαν στο τρένο...βούλιαξα για μία ακόμη φορά στη θέση μου και επέμεινα για ώρες το βασανιστικό μούδιασμα που είχαν αποκτήσει από ώρα τα πόδια μου...

Κάποια στιγμή ανοίγοντας τα μάτια μου, γιατί απ’ ότι φαίνεται είχα αποκοιμηθεί, κάτι γνώριμο είχε η θέα...σιγά σιγά πλησιάζαμε στην Θεσσαλονίκη...το ηθικό μου αναπτερώθηκε!

Τέλος τα βάσανα! είπα από μέσα μου...Μέχρι βέβαια που άκουσα κάποιον να απευθύνεται σε μένα "είστε έγκυος;"

ΤΗΝ ΚΡΕΠΑΛΗ ΜΟΥ ΜΕΣΑ!

Καληνύχτα σας!

8 σχόλια:

mixanick είπε...

τοσο πολυ ειχες παχυνει?!?!

NEMESIS είπε...

Diladi ti thes na peis?Oti kai go pou paxina to idio tha mou poun?

kouklitsa είπε...

Λοιπόν μεταξύ μας τώρα, υπάρχουν δυο σωματοτυποι....μήλο και αχλάδι...ε εγώ ανήκω στην πρώτη κατηγορία...δηλαδή για να το πω πιο απλοϊκά φουσκώνει ολίγον τι η κοιλίτσα...όταν παραφάω...όταν το ρίξω έξω...κτλ

αν φανταστείτε κιόλας πως ήμουν κανα 8ωρο καθισμένη και μπαϊλντισμένη...ε, σίγουρα θα 'χα φουσκώσει λίγο παραπάνω...


Και αυτό να ήμουν όμως με τόσους περίεργους εκεί μέσα τι να περιμένει κανείς...

NEMESIS είπε...

Iparxei kai to soma karpouzi...

kouklitsa είπε...

a hahaha auto den to skeftika...alitheia esy ti eisai????

oloi na katathesoun to swmatotypo tous se endeiksh symparastashs!

NEMESIS είπε...

San na mas tin eipes pali kopelia??????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????

kouklitsa είπε...

LOLLLL

Εχω να δηλώσω πως ο Νεμεσις εχθες ηθελε να φαει 5 σοκολατες, παγωτα, πατατακια μπαρμπεκιου,κ.α.τόσα που και γω δεν θυμάμαι....!!!!

Επίσης νομίζω προχθες 2ηωρα νυχτιάτικα έτρωγε τρελες μακαροναδες με μπύρες!!!!!!!

ΤΟ ΚΑΡΦΙ...

NEMESIS είπε...

popo den ksanamilao!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Telos!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!