ΜΙΑΟΥΥΥ!!!

ΜΙΑΟΥΥΥ!!!

Δευτέρα 17 Ιουλίου 2017

ΕΙΝΑΙ ΤΑ 30 ΤΟ ΣΗΜΕΙΟ ΑΝΑΦΟΡΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΝΤΡΕΙΑ?

Είναι η απάντηση μου σε όλους εκείνους που θεωρούν πως μόλις πατήσει η γυναίκα τα 30 η ζωή της χωρίς άντρα έχει πιάσει τέλμα. Η ζωή χωρίς άπλυτα σώβρακα πεταμένα στο πάτωμα, τρίχες σε όλο το μπάνιο, ούρα γύρω στην λεκάνη της τουαλέτας σίγουρα αν όχι ανιαρή, με κάποιο τρόπο, γεμάτη καινούργιες εμπειρίες!

Τι θέλω να πω! Ξυπνήστε! Η γυναίκα κάποτε γνώριζε την κοινωνική αναγνώριση μέσα από τον γάμο. Μέχρι να φύγει από το σπίτι ήταν η κόρη του πατέρα της, ανήκε στην οικογένεια της, μετά τον γάμο απλά ανήκε σε άλλον άντρα.
Συζήτηση στο τραπέζι: Εγώ, η γιαγιά και η θεία.
Θεία: «Βρε σκέψου το, ένας κούκλος είναι λέει  η Μαρία».
Εγώ: «όχι ευχαριστώ».

Γιαγιά: «Δεν θα ξαναπεινάσεις στη ζωή σου! Και όλη μέρα θα κάθεσαι!»
Νιώθω πως ζω στο ’40 και μόλις τέλειωσε ο πόλεμος! Επάγγελμα νύφη!
Λύση στην κρίση, και την ανεργία. Ψάχνεις δουλειά; Βρες γαμπρό.

Το θέμα είναι πως εγώ φαίνομαι η κακιά, γιατί οι άλλοι θέλουν το καλό μου, με σκέφτονται, με νοιάζονται και μ’ αγαπούνε και δεν καταλαβαίνουν τι στην ευχή μου βγαίνει τέτοιο γινάτι και αρνούμε πεισματικά ένα τέτοιο προξενιό, μία τέτοια ευκαιρία που θα μου λύσει όλα τα προβλήματα ακόμη και αυτά που δεν έχω!

Για να καταλάβετε η εμμονή της κυρίας Μαρίας μαζί μου, και η θέληση της να με αποκαταστήσει ξεκινάει από παλιά, τότε που φιλοξενούσε τον ανηψιό της στο σπίτι της. Εκείνος λέει με είχε δει τυχαία, του άρεσα αλλά εγώ λέει ύστερα έφυγα σεζόν, και εκείνος παντρεύτηκε άλλην!! Και είναι και ρυζοπαραγωγός! Ξέρεις μου λέει «τι ζωή θα έκανες μαζί του;» «Νααα λεφτά βγάζει τώρα». Και δεν περνάει μία μέρα και ακούω σε επανάληψη τα ίδια από το στόμα του μπαμπά μου!

Ποιος; Που; Πότε; Ρε αυτή η γυναίκα θα με τρελάνει!!! Να το θυμάστε αυτό!
Γιαγιά: Σ’αγαπάει  τόσο πολύ η Μαρία, τι καλό κορίτσι που είσαι, όλη μέρα για σένα μιλάει με τα καλύτερα λόγια!


Την αγαπάνε, την λατρεύουν, την θαυμάζουν! Αυτή είναι η Μαρία, όσο κάποιος την λατρεύει άλλο τόσο κάποιος λατρεύει να την μισεί. 

Δεν υπάρχουν σχόλια: