ΜΙΑΟΥΥΥ!!!

ΜΙΑΟΥΥΥ!!!

Σάββατο 15 Ιουλίου 2017

ΑΝΕΡΓΗ ΚΑΙ ΨΥΧΡΑΙΜΗ

Έχω καιρό να γράψω το ξέρω και τώρα νομίζω είναι η κατάλληλη στιγμή για κάτι τέτοιο... Θα περιγράψω περιστατικά από τον τελευταίο καιρό της ζωής μου και ίσως φανούν αρκετά αστεία έως κωμικοτραγικά. 

Πάει καιρός που τέλειωσα τις σπουδές μου τότε που δημιούργησα αυτό το blog και είχα ανάγκη να γράφω για να ξεχνιέμαι από την δυσκολία συγγραφής της πτυχιακής μου. Τώρα μετά από σχεδόν δέκα χρόνια βρίσκομαι και πάλι στο σημείο μηδέν. Στέλνω βιογραφικά χωρίς αντίκρισμα τις περισσότερες φορές και στην καλύτερη πηγαίνω για συνέντευξη αλλά κάποιες φορές καταφέρνω και κάποιο δοκιμαστικό! Το θέμα είναι πως κάθε φορά με απορρίπτουν. Τουλάχιστον οι καλές δουλείες ναι σωστά βάζω τον τόνο! έστω και καταλάθος...

Την Τετάρτη με κάλεσαν για συνέντευξη στον Άγιο Αθανάσιο Θεσσαλονίκης είναι σχετικά κοντά από το σπίτι μου, έχει να παρκάρω, και συν της άλλης είναι δουλεία γραφείου! Το τελευταίο το τονίζω γιατί όποιος περάσει από διάφορα πόστα καταλήγει να προτιμάει τέτοιες θέσεις για ευνόητους λόγους.

Η αγγελία έγραφε: ΑΠΟ AGM ΚΕΝΤΡΟ ΕΡΓΑΛΕΙΩΝ ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΗ ΕΜΠΟΡΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΒΙΠΕ ΑΓΧΙΑΛΟΥ ΘΕΣ/ΝΙΚΗΣ, 2310778955, ΖΗΤΕΙΤΑΙ ΜΕ ΓΝΩΣΗ ΑΓΓΛΙΚΩΝ ΚΑΙ Η/Υ ΜΕ ΕΥΧΕΙΡΕΙΑ ΛΟΓΟΥ, ΠΡΟΕΡΑΙΤΕΙΚΑ ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΣΤΙΣ ΠΩΛΗΣΕΙΣ ΗΛΕΚΤΡΙΚΩΝ ΣΥΣ. ΚΑΙ ΕΠΙΠΛΩΝ. ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΑ ΣΤΟ megi@protopsaltis.gr"

Το προσέξατε και εσείς το ορθογραφικό ε?

Συνήθως στις συνεντεύξεις με διακρίνει αρκετό άγχος στην συγκεκριμένη πάλι δεν είχα ούτε ίχνος!
Διευθυντής: κύριος λίγο πιο πάνω από τα 60 με αστραλιζέ σκουλαρικάκι στο αριστερό αφτί του, χαμογελαστός και ευγενικός. Αυτό που μου ‘κανε εντύπωση περισσότερο ήταν οι πάρα πολλές φωτογραφίες που είχε ο χώρος. Φωτογραφίες με τα εγγόνια, με την οικογένεια από γάμους, βαφτίσεις, από εκδρομές και πάει λέγοντας. 

Ακολουθεί ο διάλογος:

Διευθυντής: Α! από ότι βλέπω έχετε εμπειρία και στις πωλήσεις, και τι σπουδάσατε; Α μάλιστα πάρα πολύ ωραία. Οικογενειακές υποχρεώσεις; Το λέω γιατί οι υπάλληλοι μου είναι οικογένεια μου, και αν π.χ. έχεις κάποιον γονιό σου που πρέπει να τον πας στο νοσοκομείο για αιμοκάθαρση πρέπει να το ξέρω (ωραία σκέφτηκα και Άνθρωπος). Άγαμη ε; θα ήθελα να ξέρω αν σκέφτεστε να κάνετε παιδάκι γιατί ξέρετε πως είναι να σας εκπαιδεύσουμε και μετά να μας φύγετε! Γονείς; καταγωγή; Α! και εμένα οι παππούδες μου ήταν από την Μικρά Ασία! Είστε μήπως και πόντια; 
Και η ερώτηση κόλαφος! Αν θέλατε να ακολουθήσετε ένα επάγγελμα ποιο θα ήταν αυτό που θα σας άρεσε να κάνετε;
ΕΓΩ: Συγγραφέας! 
Διευθυντής: Θα θέλατε να γίνετε εκείνη που έγινε γνωστή και πλούσια και στο τέλος έγινε και ταινία; (Εννοούσε τις 50 αποχρώσεις του Γκρι σίγουρα και όχι τον Χάρρυ Πότερ ο παππούς)
Εγώ: Όχι ακριβώς, εννοώ θα ήθελα να κάνω κάτι δημιουργικό, ένα επάγγελμα που να με εξελίξει όχι απαραίτητα να γράψω κάποιο βιβλίο.
Διευθυντής: Πολύ ωραία και εμείς αυτό θέλουμε συνεργάτες που να είναι δημιουργικοί και εξελίξιμοι. Εγώ δεν ξέρω τη φύση της δουλειάς είμαι άσχετος (ειλικρινής) η τάδε θα σε εκπαιδεύσει μισό λεπτό να την φωνάξω. 
-Ανεβαίνει μία νέα κοπέλα χαμογελαστή με έντονη την αίσθηση στρες στο ηχόχρωμα της φωνής της και με ένα Σίγμα που έβγαζε μάτι.

Σσας μίλησε ο διευθυντής για την θέση εργασίας; τι ακριβώς αφορά; (είχε περάσει κάνα 20λεπτο και ακόμη δεν είχα καταλάβει τι ακριβώς θα έκανα) 
Πρόκειται για e-shop και η δική σας δουλειά θα είναι  ένα κομμάτι του (καταπληκτικά σκέφτηκα) Ξέρεις από υπολογιστές, photoshop και αγγλικά; πολύ ωραία θα 'ρθεις την παρασκευή για ένα δοκιμαστικό να δεις αν μας αρέσεις αλλά και εμείς αν σε αρέσουμε, λοιπόν αύριο έχουν άλλα άτομα δοκιμαστικό, παρασκευή πρωί το ίδιο…θα ρθεις παρασκευή στης 3 για τρεις με τέσσερις ώρες και εννοείτε θα πληρωθείς. 

Είχα ήδη ενθουσιαστεί! Φαινόταν ότι πιο ιδανικό μου είχε τύχει τον τελευταίο καιρό. Θα έβαζα τα δυνατά μου να τα καταφέρω. 

Ημέρα του δοκιμαστικού
Δεν είχα ούτε αγωνία, ούτε άγχος, ούτε τίποτα. Ήμουν άνετη, ωστόσο είχα μία αρνητική αίσθηση, σαν να μην ήθελα να πάω. Ο υπολογιστής ήταν ανοιχτός, λοιπόν μου λέει "θα σου δείξω ένα παράδειγμα και εσύ μετά πρέπει να το κάνεις, πάρε και ένα χαρτί να σημειώνεις. Ξεκινάμε από δω, να δούμε αν έχουμε καταγράψει το προϊόν στη βάση μας, μετά αν το ‘χουμε καταχωρήσει στον Σκρουτζ (https://www.skroutz.gr/) και μετά το καταχωρούμε με τον παρακάτω τρόπο."
 Μου έδειξε όλα τα βήματα, μία φορά. Μετά μ' άφησε να κάνω το ίδιο μόνη μου. Λίγο το 'χασα στην αρχή δεν ήξερα και το συγκεκριμένο πρόγραμμα, τα βήματα ήταν αρκετά και παρά την εμπειρία μου σε προγράμματα καταχώρισης παρέλειψα να κάνω το πρώτο βήμα να πατήσω το + για μια καινούργια καταχώρηση! 

Άρχισα να καταχωρώ όλα τα επόμενα βήματα πράγμα λάθος για εκείνη αφού δεν είδε καν τη διαδικασία που ακολούθησα. Έσβησε την εγγραφή, και μου ζήτησε να στείλω ένα  υποθετικό εμαιλ σε κάποιον πελάτη, μου υπαγόρευσε το κείμενο και εγώ το έγραψα. Άνοιξα το outlook και ξεκίνησα το γράψιμο, τέλειωσα ήρθε και μου λέει "όχι στα Ελληνικά, στα αγγλικά το ζήτησα". Στα Αγγλικά;; ρώτησα με ένταση και το στρες έπιανε ταβάνι. "Ναι έτσι σου είπα" αναφώνησε.

 Είχαν περάσει ήδη πενήντα λεπτά από την στιγμή που είχα φτάσει στο γραφείο, το μυαλό μου ήταν κάπως θολό, και τα χέρια μου έτρεμαν, μέσα μου βαθειά ήξερα πως κάτι δεν πήγε καλά, ωστόσο συνέχιζα να προσπαθώ…

Δεν είχα κάτι καλύτερο να κάνω από το να αντιγράψω το Ελληνικό κείμενο σε κάποιο μεταφραστικό της google, και σε λίγα δευτερόλεπτα να έχω την πολυπόθητη μετάφραση. Ούτως η άλλως τη δεδομένη στιγμή οι μόνες αγγλικές λέξεις που μου ερχόταν στο μυαλό ήταν οι βασικές, good morning good evening και good night.

Διάβασα το κείμενο το είχε μεταφράσει καταπληκτικά! Η κοπέλα είχε καταλάβει την κίνηση μου, εξάλλου δεν έκανα κάτι κρυφά ήταν εκεί και με επέβλεπε.

"Ωραία μου γνέφει, είδα και την μετάφραση, από δω και πέρα δεν εξαρτάτε από μένα, κάτι τέτοια μισόλογα είπε τελοσπάντων. Μέχρι το απόγευμα αν σε καλέσουμε σημαίνει πως πήρες τη θέση."

Δεν πέρασαν 3 ώρες, η ίδια αγγελία και πάλι στην οθόνη του υπολογιστή μου. Αυτή τη φορά σε άλλο site. Το τελευταίο τρίμηνο την είδα τουλάχιστον σε τρεις διαφορετικές ημερομηνίες και διαφορετικές σελίδες. Δεν ξέρω αλήθεια γιατί γίνεται όλο αυτό. Δεν βρίσκουν όντος το προσωπικό που θέλουν; Ή δεν θέλουν να βρεθεί;



Δεν υπάρχουν σχόλια: