ΜΙΑΟΥΥΥ!!!

ΜΙΑΟΥΥΥ!!!

Δευτέρα 13 Αυγούστου 2007

Έρωτας και γκάφες...

Αν και η ώρα είναι περασμένη δεν μπορώ να κλείσω έτσι τον υπολογιστή μου...και εννοώ χωρίς να αφήσω κάτι στο αγαπημένο μου μπλογκ...για καληνύχτα βρε παιδί μου...

...Αναπολόντας τα παλιά...τους νεανικούς μου έρωτες...όχι καλέ ότι τώρα γέρασα αλλά να τότε η τρέλα χτυπούσε κόκκινο!Και τι δεν έχω να θυμάμαι από εκείνα τα τόσο ανέμελα χρόνια...

..Ήταν απόγευμα γύρω στης 4 και κάτι, η ώρα δηλαδή που περίμενα να πάρω το λεωφορείο με προορισμό το φροντιστήριο μου...

Αν και δεν ήταν το καλύτερο μου, να χάνω δηλαδή τον μεσημεριανό μου υπνάκο αλλά πολύ περισσότερο να παρακολουθώ όλους εκείνους τους διανοούμενος που με το έτσι θέλω προσπαθούσαν να μου μάθουν ολίγον κάτι από Αντιγόνη άντε και από Πλάτωνα...

Ωστόσο, εκείνη η ώρα, η συγκεκριμένη δηλαδή ήταν για μένα η καλύτερή μου!!!Και θα σας πω και το γιατί αρκεί να κάνετε υπομονή...κάνει και ρήμα πανάθεμα με βραδιάτικο!

Λοιπόν, που λέτε την δεδομένη στιγμή τύχαινε να περιμένει το λεωφορείο και ο άνδρας των ονείρων μου(έτσι πίστευα τουλάχιστον τότε)!Όποτε τον έβλεπα κολλούσα στο τζάμι του λεωφορείου για να τον κοιτάζω καθώς το τελευταίο απομακρυνόταν από το "όνειρο μου"...Το ξέρω ο έρωτας με είχε κεραυνοβολήσει και εγώ μικρό και ανέμελο που ήμουν τον είχα ρουφήξει κυριολεκτικά!

...Θα αναρωτιέστε φυσικά που το πάω...και πως σίγουρα δεν πρόκειται για μία ρομαντική ιστορία μεταξύ εμού και ενός αγνώστου για (εσάς) γιατί κουκλίτσα και χωρίς γκάφα γίνεται?Δεν γίνεται...που λέει και η διαφήμιση...

Που είχαμε μείνει...Α ναι..στον έρωτα...Ίσως μερικοί από σας να θυμούνται τι γινόταν σε μία τέτοια περίοδο της ζωής τους...στην περίπτωση μου τουλάχιστον,μόλις τον αντίκρυζα η καρδιά μου χτυπούσε σαν τρελή και ήθελα οπωσδήποτε να μοιραστώ εκείνα τα τόσο δυνατά αισθήματα με την τότε κολητή μου...

Έτσι, τα κινητά πέρναν φωτιά...άρχιζα με την περιγραφή των ρούχων και ολοκλήρωνα πάντα την φράση μου με το πόσο ερωτευμένη ήμουν και το πόσο θα ήθελα να βρισκόμουν στην αγκαλιά του...και άλλα τέτοια πικάντικα φανταστείτε..

Την κολλητή μου την λέγαν Μπέτυ και αν αναλογιστεί κανείς το πόσους αριθμούς τηλεφώνων μπορεί να χει ένα κοριτσάκι της ηλικίας μου θα καταλάβει και το μέγεθος της γκάφας μου...

Ετοιμάζομαι να αποστείλω το μήνυμα...η όλη κατάσταση ήταν μία ρουτίνα για μένα οπότε το χέρι πήγαινε αυτόματα.Σχεδόν το όνομα δεν έβλεπα καλά καλά και τσούπ...εστάλει...

η αναφορά ήρθε για να με προσγειώσει από το συννεφάκι που με φιλοξενούσε τον τελευταίο καιρό και να με συνεφέρει από την χαζομάρα που με έδερνε...

Δυστυχώς, ο παραλήπτης του μηνύματος δεν ήταν η τότε κολήτή μου Μπέτυ αλλά ο αγαπημένος μου μπαμπάκας...

Φυσικά και ποτέ δεν μου ανέφερε κάτι για το συμβάν...αν και περίμενα καθημερινά αγωνιωδώς μήπως και πετάξει καμιά σπόντα κανένα υπονοούμενο...κάτι τελοσπάντων...

Τίποτα!έτσι το πήρα απόφαση ότι πλέον το μυστικό μου δεν ήταν κρυφό και ότι το μοιραζόμουν και με ένα μέλος της οικογενείας στο οποίο διέκρινα αρκετο τακτ...σκεφτόμουν και έλεγα από μέσα μου...

Πολύ αργότερα βέβαια κατάλαβα ότι η σχέση του μπαμπά με την τεχνολογία ήταν όσο η δική μου με εκείνον το τύπο που αναφέρθηκα παραπάνω...Απλά ανύπαρκτη...τα μηνύματα ερχόταν και για καλή μου τύχη ποτέ δεν διαβάζονταν...

Καληνύχτα σας....

5 σχόλια:

kamarisxristos είπε...

Αυτό με τα sms πολύ το φοβάμαι και πάντα προσέχω. Έχω στείλει και εγώ μήνυμα σε λάθος άτομο άλλα όχι πονηρού περιεχομένου.

kouklitsa είπε...

Αυτό με τα sms πολύ το φοβάμαι και πάντα προσέχω

Αληθεια?για πες για πες....

ggk είπε...

Χαχαχαχαχαχα!!!
Ωραίο post και ακόμα πιο ωραίο blog. Καλή αρχή και προσοχή με το που στέλνεις τι.

Καλημέρααααα

kouklitsa είπε...

Καλημέρα ggk!!!!!

Thanx a lot για τα καλά σου λογάκια...!!!

Θα προσέχω...θα προσέχω...

Άντε περιμένω και κανένα δικό σου τραγελαφικό...μόνο μαζί μου θα γελάμε;χχιχιιχιιχ

Φιλάκια!

dimitris είπε...

kala exeis polu plaka, e loipon... se paw!

Se brika mesw mias koinis mas favourite movie: safe sex.

Ki epeidi se sumpathisa, tha sou ekmustireutw kai mia dikia mou gafa:
Otan imouna mikros (kala oxi kai toso) piga se ena panugiri sto xwrio mou.
Ksemakrina apo to plithos, kai brika ena potamaki me kati limnoules. Mia zwi periergos, eipa na tis buthometrisw mia mia me ti boitheia mias bergas. E, i mia itan pio bathia apo oti perimena, kai den ithela kai polu na xasw tin isorropia mou. Apotelesma? rezili sto xwrio afou gurisa spiti san bregmeni gata...