ΜΙΑΟΥΥΥ!!!

ΜΙΑΟΥΥΥ!!!

Σάββατο 6 Οκτωβρίου 2007

ΟΙ ΦΟΥΣΤΕΣ ΔΕΝ ΜΟΥ ΠΑΝΕ ΚΑΘΟΛΟΥ...

Μιας και άρχισα να διηγούμαι ιστορίες από τον παλιό καλό καιρό γιατί να μην το συνεχίσω; μονολόγησα...Που λέτε λοιπόν, κάποτε με είχε πιάσει οίστρος με τις εκκλησίες και τα κατηχητικά, τι εκδρομές σε μοναστήρια, τι ξωκλήσια, τι σε διάφορους ναούς... όλα τα είχε γυρίσει η αφεντιά μου... δεν έχω παράπονο!

Κάποια στιγμή λοιπόν, αποφασίσαμε όλο το κοριτσομάνι του κατηχητικού να επισκεφτούμε ένα από τα καλύτερα μοναστήρια της Ελλάδος...ονόματα μην ζητάτε...έχουν περάσει και τα χρόνια...

Μάλιστα, έχοντας υπόψιν την αυστηρότητα της μονής φρόντισα να επιμεληθώ και αναλόγως την εμφάνισή μου...δηλαδή φούστα κάτω από το γόνατο, μανίκια και λαιμουδιά μέχρι εκεί που δεν πάει ο νους, και τα μαλλιά;...φυσικά μαζεμένα κότσο...

Βέβαια, παρόλο την αξιοπρεπή μου εμφάνιση οι καλόγριες εκεί δεν συμφώνησαν και τόσο μόλις με πρωτοαντίκρυσαν. Ήθελαν δηλαδή με απλά λόγια να αλλάξω την ωραία μου φούστα με μία ως τον αστράγαλο...για να μην πω ότι την πατούσα και λιγάκι...

Να μην σας τα πολυλέω, ένιωθα σαν τη barbie μέσα στα ρούχα του Ken, σαν αβγό που αντί για σφιχτό σου βγαίνει μελάτο, σαν τσουβάλι με πατάτες βρε αδερφέ! σκέτη αποτυχία και απογοήτευση δηλαδή!

Αλλά τι να κάνω η δισμοιρη που είχα μπλέξει με πεισματαρες καλόγριες...άντε να τα βγάλω περα! Έτσι το πήρα απόφαση! Ικανοποιώντας λοιπόν και την τελευταία καλόγρια με την εξαιρετική μου (σύμφωνα με τους κανόνες του μοναστηριού), εμφάνιση...θα έμπαινα μέσα...ντρεπόμουν δεν ντρεπόμουν, μία ώρα ήταν εξάλλου κάποτε θα περνούσε...Μάλιστα επειδή η φούστα ήταν κατά πολύ φαρδύτερη από ότι περίμενα, την στήριξα (όσο μπορούσα δηλαδή) πάνω από την αλλη μου φούστα...εκείνη την κοντή που λέγαμε...

Η εκκλησία ήταν αρκετά μεγάλη και ένας λόγος παραπάνω που από την ντροπή μου ήθελα να κρυφτώ, Έτσι πήγα και κάθισα πίσω από μια κολόνα... το πολύ πολύ να με έβλεπαν μόνο όσοι κάθονταν από πίσω μου σκέφτηκα...(βλ. στρουθοκαμηλισμός)

Μπορώ να πω πως ύστερα από μερικά λεπτά είχα ξεχάσει το γεγονός με τη φούστα, άρχισα να μην είμαι τόσο σφιγμένη, και γενικά θα έλεγα πως πότε το μυαλό μου ταξίδευε σε μέρη μακρινά, και πότε συνειδητοποιούσα πως βρισκόμουν στην εκκλησία...και έπαιρνα φυσικά την αγγελική μου φατσούλα ξανά...

Σε μία από εκείνες τις στιγμές λοιπόν, που το μυαλό ταξιδεύει...είμαι σίγουρη πως όλοι το έχετε πάθει αυτό σε εκκλησία (είχα ακουμπήσει και το κεφάλι μου στην κολόνα)...η φούστα(ο θεός να την κάνει) με αφήνει ξεδιάντροπα, σαν να με βαρέθηκε ξαφνικά, σαν και κεινη να ονειροπολούσε για ώρες...και να την πήρε ο μορφέας...δηλαδή το δάπεδο της εκκλησίας ήθελα να πω...

Μάλιστα, στα επόμενα λεπτά και ευτυχώς δηλαδή που πήρε και κάποια λεπτά για να μπορέσω να την τοποθετήσω και πάλι επάνω μου, και να φαίνεται σαν φούστα...και όχι σαν πετσέτα που μόλις βγήκα από το μπάνιο...βγήκαν τα εξαπτέρυγα!...ξέρετε ο παππάς με τα παππαδάκια που κάνουν τον γύρω της εκκλησίας...

Με θυμάμαι, για ώρες να προσπαθώ να πνίξω τα γέλια μου! Που να βρω κουράγιο; αφού οι γύρω μου με παρακινούσαν για κάτι τέτοιο...με τα δικά τους γέλια φυσικά...

Τώρα που το θυμάμαι, ο παππάς σαν να μας κοίταζε λιγάκι περίεργα, να δεις αυτός με μάτιασε!

Υ.Γ Η φούστα επεστράφη και πάλι πίσω στις καλόγριες ύστερα από το πέρας της λειτουργίας, το μόνο που ελπίζω είναι να μην παιζόταν κάποιο στοίχημα πίσω από την πλάτη μου...

Καληνύχτα σας!

7 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

...και πάλι καλά να λες! Εγώ σε κάποιες διακοπές ήθελα να επισκεφθώ ένα μοναστήρι, αλλά φορούσα μαγιό (καλός μαλάκας ήμουν κι εγώ). Βέβαια, στην είσοδο του μοναστηριού μπορούσες να προμηθευτείς μακριά παντελόνια και φούστες, γιατί μπορεί να προσβληθεί η Παναγία άμα δει τα γόνατά σου. Και μάντεψε: Τους είχαν τελειώσει τα παντελόνια! Και φυσικά μου πρότειναν να βάλω φούστα. Και φυσικά αρνήθηκα. Και φυσικά πέθαναν στα γέλια οι light καλόγεροι της μονής. Και φυσικά κάπου εκεί αποφάσισα να γίνω άθεος...

kouklitsa είπε...

.... Αυτό με τα γόνατα μ΄άρεσε περισσότερο...δεν λένε μην κολάσουν τους παπάδες ή τους καλόγερους...

αφού δεν σε ρώτησαν το ζώδιο σου ...πάλι καλά!

sealike2 είπε...

Νομίζω πώς όλα αυτά τα "δήθεν" των θρησκειών κατασκευάζονται για να δημιουργούν ενοχές στους ανθρώπους. Ιστορικά, αποδεικνύεται ότι "πιστό" τάγμα παπάδων έχουν σκοπίμως συστρατευτεί προκειμένου να "περνούν" ηθικά διλλήματα σε μεγάλα στρώματα της κοινωνίας. Η πίστη είναι άλλο πράγμα τελικά, πρέπει αυτό να γίνει κατανοητό και να μην μένουμε σε ρηχές και στείρες διαδόσεις καθωσπρεπισμού που αφορούν πάντα τους άλλους!!!

Ανώνυμος είπε...

Πού χάθηκε η κουκλίτσα;

kouklitsa είπε...

αγαπητη meigeneris ευχαριστω πολυ για το ενδιαφερον που εδειξες ειλικρινα!απλα τον τελευταιο μηνα δεν εχω οτε με αποτελεσμα να μην μπορω να μπω ιντερνετ.

υποσχομαι ομως πολυ συντομα να επανερθω με νεες ιστοριες...ευχαριστω και παλι...

Επισης ευχαριστω και ολους εκεινους που εστειλαν καποιο σχολιο σε καποιο απο τα ποστ μου!

πολυ συντομα ευελπιστω να ειμαι και παλι κοντα σας!!!

καληνυχτα και χρονια πολλα!!!

dimitris είπε...

Kouklitsa eisai atomo, tha ithela na se gnwrisw. Pws tha ginei omws pou den emfanizesai kai epipleon eimai se alli xwra? e? kamia idea?

kouklitsa είπε...

sealike2: Οπως τα λες ειναι φιλε μου, οπως τα λες...

dimitris: Δημητρη μου, Δημητρη μου...μου το κλεισες το σπιτι μου...Να σαι καλα βρε Δημητρη!με τετοια καλα λογια μονο κολακευμενη νιωθω...αν και με κλεισμενο σπιτι...χιχιχιι