ΜΙΑΟΥΥΥ!!!

ΜΙΑΟΥΥΥ!!!

Τετάρτη 28 Μαΐου 2008

ΤΕΛΙΚΑ ΔΕΝ ΕΧΩ ΜΟΝΟ ΕΓΩ ΤΟ ΤΑΛΕΝΤΟ Νο2

Η ιστορία διαδραματίζεται και πάλι στο γραφείο της Μαρίας...


Το τηλέφωνο χτυπάει και οι ερωταπαντήσεις παίρνουν φωτιά....



Μαρία: Γραφείο "τάδε" λέγεται παρακαλώ….

Κυρία: Καλημέρα σας…

Μαρία: Καλημέρα σας…

Κυρία: Ήθελα να μάθω σχετικά με τους τρίτεκνους…

Μαρία: Ναι πείτε μου…

Κυρία: Να ήθελα να μάθω τα μόρια που παίρνει κάποιος με τρίτο παιδί…

Μαρία: Τα μόρια είναι…εξηγεί αναλυτικά….

Κυρία: Και αν για παράδειγμα διοριστώ κάπου μακριά από το σπίτι μου έχω περισσότερες δυνατότητες να πάρω κάποια μετάθεση ή απόσπαση;

Μαρία: Ναι φυσικά…και συνεχίζει την επεξήγηση ακόμη αναλυτικότερα…

Κυρία: Ναι αλλά πόσα χρόνια χρειάζονται να εργαστώ εκτός τόπου διαμονής για να συμπληρώσω αυτά τα μόρια;…

Μαρία: Λοιπόν, θα πρέπει να κάνετε…και συνεχίζει την ανάλυση η Μαρία…

Κυρία: Και έχοντας τρίτο παιδί, μισθολογικά πρέπει να παίρνω και περισσότερα χρήματα, έτσι;

Μαρία: Επεξηγεί και πάλι…

Κυρία: Και με τις άδειες; Λόγω τρίτου παιδιού, έχω κάποιο όφελος;

Μαρία: Μα και φυσικά…η Μαρία πλέον έχει εξαντλήσει κάθε πιθανή απορία της Κυρίας…

Κυρία: Τελικά εσείς τι πιστεύεται, να κάνω τρίτο παιδί;