ΜΙΑΟΥΥΥ!!!

ΜΙΑΟΥΥΥ!!!

Κυριακή 25 Μαΐου 2008

ΤΕΛΙΚΑ ΔΕΝ ΕΧΩ ΜΟΝΟ ΕΓΩ ΤΟ ΤΑΛΕΝΤΟ!

Καλησπέρα και πάλι!!

Την παρακάτω ιστορία μου την διηγήθηκε ένα πολύ κοντινό συγγενικό μου πρόσωπο...γι' αυτό αν όχι το γέλιο έστω το χαμόγελο που θα προκύψει...οφείλεται σ' εκείνη...

Η Μαρία στην δουλειά της συναναστρέφεται με πάρα πολύ κόσμο. Καθημερινά δέχεται μια σειρά από ερωτήσεις που πρέπει να απαντηθούν…να απαντηθούν είπα;


Κυρία: Καλημέρα σας,
Μαρία: Καλημέρα σας,
Κυρία: Ήθελα να ρωτήσω, τι χαρτιά πρέπει να υποβάλω για τους ωρομίσθιους…
Μαρία: Λοιπόν, χρειάζεται μία φωτοτυπία ταυτότητος, μία φωτοτυπία του πτυχίου σας...κάποιο άλλο σχετικό πτυχίο αν υπάρχει, και ένα......πιστοποιητικό οικογενειακής κατάστασης...
Κυρία: εεε σχετικά με το τελευταίο...δεν καταλαβαίνω ακριβώς, από που πρέπει να το πάρω…
Μαρία: Θα πάτε σε κάποιο Κ.Ε.Π ή στο Δήμο όπου ανήκει η οικογενειακή σας κατάσταση…
Κυρία: Εεεεε....μα είμαι παρθένα…

2 σχόλια:

mixanick είπε...

hahhahahahah^2

στο "μα ειμαι παρθενα" επρεπε η μαρια αγανακτισμενη να πει "ε αντε και γαμ****"

με ολη τη σημασια της λεξης....:P

kouklitsa είπε...

χαχαχα

Ένας τέτοιος πάντως να σου ρχετε κάθε μέρα στη δουλεια...και τέλος η ρουτίνα!